Potřebujete pomoc?
+420 252 252 781

(Po-Pá: 9:00 - 15:00)

Reklamace / vÝMĚNA / Vrácení zboží

Reklamace

Na zboží máte záruku dva roky.

Pokud se Vám poškodí (ne vaším zaviněním) třeba vyplnit reklamační formulář (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf).

K němu přiložte kopií faktury.

Následně zašlete zboží s vypsaným reklamačním formulářem a kopií faktury na naši adresu:

TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina, Slovensko

O reklamací nás uvědomte formou e-mailu na e-mailovou adresu: reklamacie@topski.sk

Výměna

1. První možnost je výměna zboží přes zásilkovnu.

Je to nejlevnější způsob a velmi jednoduchý.

Výdejní místa zásilkovny jsou po celých Čechách. Viz zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

1. Zabalte zboží zpět do obalu ve kterém přišel (produkt musí být pořádně zabalený, jinak vám ho na výdejním místě nepřevezmou)

2. Krabice nesmí mít více než 120cm

3. Zabalený produkt zaneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny

4. Na výdejním místě nadiktujete zaměstnanci id našeho eshopu: 90 31 70 48

5. Zaměstnanec vám vytiskne tiket, který následně nalepí na zboží

6. Neplatíte nic

7. Jakmile obdržíme informaci, že jste produkt podali, posíláme vám další vámi zvolenou velikost

8. Když vám přijde vyměněna zásilka, zaplatíte už jen za zaslání nové zasilky: 238 kč

9. Hotovo.

 

2. Druhá možnost je výměna zboží přes kurýra.

 

Je to pohodlnější způsob.

Posílejte na naši adresu:

TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina

Zboží posílejte vždy BEZ DOBÍRKY jinak nebude převzato.

Kurýr IN TIME: 220 808 284

Kurýr PPL: 774 178 304

Kurýr GLS: 567 771 111

Kurýr EPS: 222 181 111

Vrácení

Pokud jste se rozhodli vrátit zboží, máte možnost jej poslat kurýrem nebo jej podat na poště.

Posílejte na adresu:

TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina, Slovensko

Zboží posílejte vždy BEZ DOBÍRKY jinak nebude převzato.

Kurýr IN TIME: 220 808 284

Kurýr PPL: 774 178 304

Kurýr GLS: 567 771 111

Kurýr EPS: 222 181 111

© 2024 - Všechna práva vyhrazena
giftcross